Rólunk

Az SDP Audit Kft. csaknem 20 éve foglalkozik könyvvezetéssel, adótanácsadással, valamint számviteli és gazdasági szolgáltatásokkal. Célunk, hogy stabil, megbízható hátteret biztosítsunk Megbízóink számára, és levegyük vállukról a számviteli kötelezettség terheit.

Főbb szolgáltatásaink:

Megbízóink gazdasági döntéseinek meghozatalát alapos szakmai háttér biztosításával támogatjuk, valamint igény szerint ellátjuk a hatóságok előtti képviseletet is. Szolgáltatásainkba beletartozik a teljes körű bér- és TB ügyintézés, munkaügyi adminisztráció ellátása, valamint igény esetén a Megbízó pillanatnyi pénzügyi helyzetét tükröző havi pénzügyi átvilágítás készítése.

Tanácsadással és figyelemfelhívással folyamatos támogatást nyújtunk az elszámolási, adózási és bérelszámolási problémák megoldásához, a gazdálkodást érintő új jogszabályok alkalmazásához. Együttműködünk Megbízóink üzleti terveinek, gazdasági előrejelzéseinek, hitelfelvételének összeállításában.

A megszokott alapszolgáltatások mellett költségvetési képesítéssel és gyakorlattal is rendelkezünk, valamint felszámolás alatt álló társaságok könyvvizsgálatát is vállaljuk.

Többéves szakmai tapasztaltunk és üzleti szemléletünk biztosítékot jelent a magas színvonalú, precíz és lelkiismeretes munkára.

Munkatársaink
Legyen az kisebb számviteli ügyintézés, vagy komplett könyvvitel, Ön biztos lehet abban, hogy képzett kollégáink professzionális megoldást nyújtanak. Minden munkatársunk diplomával, vagy felsőfokú képesítéssel rendelkezik, emellett, megfelelő, több mint öt éves szakmai gyakorlatra tettek szert. Tevékenységünket magas színvonalú irodai műszaki háttérrel, számítógépes rendszer működtetésével végezzük.

Megbízóink
Társaságunk jelenleg csaknem több száz ügyfél számára nyújt pénzügyi szolgáltatásokat. Köztük megtalálhatók a kis- és középvállalkozások, egyéni vállalkozók, illetve újdonságként társasházak is. Könyvelési tevékenységünket elsősorban Baranya megyében végezzük, de könyvvizsgálatot az egész ország területén vállalunk. Díjaink meghatározása során törekszünk arra, hogy szolgáltatásaink minél szélesebb körben megfizethetők legyenek.

Elérhetőség
Fontos számunkra, hogy Megbízóinkkal folyamatos kapcsolatot tartsunk, és készséggel álljunk rendelkezésükre.Munkanapokon 7.00–15.00 óra között személyesen, vagy akár telefonon, e-mailen is elérhetők vagyunk. Szívesen látjuk ügyfeleinket jól megközelíthető, és kiváló parkolási lehetőséggel rendelkező, exkluzív irodánkban.

Az irodaház elérhetőségei...